CLAZZIQUAI PROJECT blog

クラジクワイプロジェクトをすごーく応援しているブログです♪

スポンサーサイト



07.Love mode feat. PE’Z & VERBAL (m-flo)


Love mode Love mode
CLAZZIQUAI PROJECT 1st miniALBUM (2006/08/16発売)
歌詞【Love mode】メニューに戻る


everybody needs somebody to love
誰もが必要としている 恋する誰かを

and everybody hopes their love to be true
誰もが望んでいる その恋が本物であることを

we are all just loving in this guiding moonlight
誰もが月の光に導かれて恋してるのさ

everybody needs somebody to kiss
誰もが必要としている キスする誰かを

and everybody wants their moment to be true
そして誰もが求めてる その瞬間が真実であることを

we are all just loving in this time of our lives
誰もが人生のヒトコマを生きている

This love was like being in a fantasy
この恋は 始まりはまるでおとぎばなしだった

It was the time only for you and I
あなたとわたしだけの時間

But time has passed so does our love
だけど時は過ぎ 恋も過ぎ

So does our time it's true
真実の時間も

If you listen, you are all that I've ever wanted now I
耳を傾けて わたしが望んだのはあなただけ

whisper, my words are not promising but
わたしはささやく この言葉は誓いではないけど

Let me, be setting down you forever ever...
わたしを 永遠にあなたのもとにいさせて

(VERBAL)
想像してよ ちょっと
今やってる事 STOP
してからDROP 全てのWORK
疲れたFACEを 上げてみな
じゃあ行こうか? どこでもいいさ L'ETS GO
ほっとけ あのナルシスト
今日はいつもと違う いつ戻るかは
DON'T KNOW 二人の密度によるぜ
ジッとして目を CLOSE
ヒミツの楽園に TRANSPORT with
ジェット機~に乗り ジェットし~
数時間後に乗る ジェットスキ~
FEEL THE BREEZE、いつのまにか
ヤな MEMORIES も飛ぶ 銀河に
CAN YOU BELIEVE、この ENERGY
CUZ I KNOW 、HOW YOU WANT IT TO BE...
AND THAT'S FREE

This love was like being in a harmony
この恋は 始まりはまるでハーモニーだった

It was the time only for you and I
あなたとわたしだけの時間

Thou time has passed mu love is real
時は過ぎても わたしの恋は本物で

And my love is true
真実だった

If you listen, you are all that I've ever wanted now I
耳を傾けて わたしが望んだのはあなただけ

whisper, my words are not promising but
わたしはささやく この言葉は誓いではないけど

Let me, be setting down you forever ever...
わたしを 永遠にあなたのもとにいさせて

If you listen, please d'ont ever stop this moment
耳を傾けて この瞬間を止めないで

and whisper, my words are not promising but
ささやいて この言葉は誓いではないけど

Let me, say my belief will last forever ever...
わたしの信じるものは 永遠に続くと言わせて

Love,love,love,love.

If you listen, you are all that I've ever wanted now I
耳を傾けて わたしが望んだのはあなただけ

whisper, my words are not promising but
わたしはささやく この言葉は誓いではないけど

Let me, be setting down you forever ever...
わたしを 永遠にあなたのもとにいさせて

If you listen, please d'ont ever stop this moment
耳を傾けて この瞬間を止めないで

and whisper, my words are not promising but
ささやいて この言葉は誓いではないけど

Let me, say my belief will last forever ever...
わたしの信じるものは 永遠に続くと言わせて


 

